نیروهای سپاه پاسداران در تنگه هرمز بر روی دو شناور هندی، که یکی از آنها یک نفتکش بزرگ با حدود دو میلیون بشکه نفت عراق بود، شلیک کردند؛ نتیجه آن این بود که شناورها مسیر خود را تغییر دادند و به سمت غرب بازگشتند. قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در روز جمعه اعلام کرد که کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و تحت کنترل نیروهای مسلح قرار دارد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: تانکر ترکرز خبر داد که دو شناور هندی پس از شلیک از سوی نیروهای سپاه پاسداران در تنگه هرمز، ناچار شدند مسیر خود را تغییر داده و به سمت غرب بازگردند. بر اساس این گزارش، یکی از این شناورها یک نفتکش بسیار
0
منبع:x.com