شهروندان بروجرد در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ دی برای حمایت از انقلاب ملی به خیابانها خرج کردند و با سرکوب شدید مواجه شدند؛ پس از حملات آمریکا و اسرائیل، مراکز سرکوب از جمله ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در این شهر انهدم شد.
Anonymous Submissionبروجرد, لرستان

@ايران اينترنشنال: شهروندان بروجرد در فاصله ۱۷ تا ۱۹ دی برای همراهی با انقلاب ملی به خیابانها آمدند، اما با سرکوب شدید مواجه شدند. پس از حملات اخیر آمریکا و اسرائیل به بروجرد، گزارشها حاکی از انهدام مراکز سرکوب در این
0
منبع:x.com