ایرانین بالای ۸۰ نفر از کسانی که به عنوان مزدوران و تروریستها شناخته میشوند به پاکستان رفتند، در حالی که رئیس جمهور ایران تماس با روسیه برقرار کرده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: 🚨🦀🇷🇺از آنجایی که تیمی بالاتر از ۸۰ مزدور و تروریست به پاکستان رفتند اما "رئیس جمهور" مملک "داکتر" پزشکیان را به هیچ جاشون هم حساب نکردند، امروز تماسی با پدر خوانده خود، پوتین برقرار کرده و احتمال
0
منبع:x.com