شنبه ۸ فروردین، ساعت ۲۱:۱۳، در منطقه ۲۲ تهران، پادگان پدافند سایبری هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه بار کوهک زده است.

Anonymous Submissionتهران, تهران
@مملکته: تهران منطقه ۲۲ شنبه ۸ فروردین  ساعت ۲۱:۱۳ کوهک رو سه بار زدن

پیام: اینجا همون پادگان پدافند سایبری  هوافضا سپاهه که دوباره سوله های دیگه اش رو زدن

@مملکته: تهران منطقه ۲۲ شنبه ۸ فروردین ساعت ۲۱:۱۳ کوهک رو سه بار زدن پیام: اینجا همون پادگان پدافند سایبری هوافضا سپاهه که دوباره سوله های دیگه اش رو زدن

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط