شنبه ۸ فروردین، ساعت ۲۱:۱۳، در منطقه ۲۲ تهران، پادگان پدافند سایبری هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه بار کوهک زده است.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@مملکته: تهران منطقه ۲۲ شنبه ۸ فروردین ساعت ۲۱:۱۳ کوهک رو سه بار زدن پیام: اینجا همون پادگان پدافند سایبری هوافضا سپاهه که دوباره سوله های دیگه اش رو زدن
0
منبع:x.com