پایگاه خبری واینت گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران در پی تثبیت موقعیت برتر خود در تنگه هرمز است و میکوشد کنترل شریانهای مهم انرژی جهان را حفظ کند. بر اساس این گزارش، تلاشهای تهران برای کنترل تاسیسات نفتی فجیره نشان میدهد که هرگونه دور زدن از تنگه هرمز با واکنشهای تند روبرو خواهد شد.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@ايران اينترنشنال: پایگاه خبری واینت گزارش داد تحولات اخیر نشان میدهد جمهوری اسلامی در پی «تثبیت موقعیت برتر خود» در تنگه هرمز است و میکوشد کنترل یکی از مهمترین شریانهای انرژی جهان را حفظ کند. بر اساس این گزارش، ه
0
منبع:x.com