مسعود پزشکیان، رییسجمهوری جمهوری اسلامی، در پیامی روی شبکه اجتماعی «ایکس» کشورهای همسایه را تهدید کرد و اعلام کرد که در صورت حمله به زیرساختها و مراکز اقتصادی، واکنش قاطع خواهد داشت. او همچنین به کشورهای منطقه خواستار عدم نقشآفرینی در عملیات نظامی علیه ایران شد.
Anonymous Submission

@ایران وایر: مسعود پزشکیان، رییسجمهوری جمهوری اسلامی، در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» بار دیگر کشورهای همسایه ایران را تهدید کرد و هشدار داد در صورت هدف قرار گرفتن زیرساختها، ایران واکنش نشان خواهد داد. او در ای
0
منبع:x.com