وزارت خارجه امارات اعلام کرد که یک نفتکش وابسته به شرکت ادنوک در تنگه هرمز هدف حمله دو پهپاد شده است، اما تلفاتی در پی آن رخ نداده است. امارات این حمله را به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده و آن را تهدیدی برای امنیت کشتیرانی و تجارت جهانی توصیف کرده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@اتاق خبر منوتو: وزارت خارجه امارات اعلام کرد یک نفتکش وابسته به شرکت ادنوک هنگام عبور از تنگه هرمز هدف حمله قرار گرفته و این اقدام را بهشدت محکوم کرد. بر اساس بیانیه وزارت خارجه امارات، این حمله با دو پهپاد انجام ش
0
منبع:x.com