دو روز پس از آغاز آتشبس موقت، پدافند نظامی فعال شد تا حملات پهپادی به پایگاههای کویت و تاسیسات حیاتی عربستان سعودی پاسخگویی یافت.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: با گذشت دو روز از آغاز آتشبس موقت، پدافند در چند شهر ایران فعال شد و مقامهای کویت از حمله پهپادی به یکی از پایگاههای این کشور خبر دادند. عربستان سعودی نیز از چندین حمله به تاسیسات حیاتی انرژی خود خ
0
منبع:x.com