شرکت کشتیرانی مرسک اعلام کرده است که کشتی «الاینس فرفکس» با همراهی نیروهای نظامی آمریکا امروز از تنگه هرمز عبور کرده است و بدون هیچ حادثهای وارد مسیر خود شده است. همزمان، روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرده است که هیچ شناور تجاری از تنگه هرمز عبور نکرده و ادعاهای آمریکا بیاساس است.
Anonymous Submissionری, تهران

@اتاق خبر منوتو: شرکت کشتیرانی مرسک اعلام کرد یکی از کشتیهای این شرکت که در خلیج گرفتار شده بود، امروز از تنگه هرمز عبور کرده است. طبق اعلام مرسک، کشتی «الاینس فرفکس» با همراهی نیروهای نظامی آمریکا از این آبراه عبو
0
منبع:x.com