مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به وضعیت جسمی خطرناک نرگس محمدی، برنده جایزه صلح نول، خواستار آزادی فوری او از زندان اوین شد. او گفت که حکومت ایران نرگس محمدی را به دلیل بیان حقیقت درباره بدرفتاری با زنان و مخالفان سیاسی زیر زنجیر در زندان نگه داشته است.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@ايران اينترنشنال: مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به وضعیت وخیم نرگس محمدی، برنده جایزه صلح نول، خواستار آزادی فوری او از زندان شد و گفت: «حکومت ایران سالهاست نرگس محمدی را بهدلیل بیان حقیقت درباره بد
0
منبع:x.com