مارکو روبیو، سرانجام از وزارت امور خارجه آمریکا، با انتقاد شدید از عملکرد سازمان ملل در مواجهه با اقدامات رژیم جمهوری اسلامی در تنگه هرمز گفت که این نهاد باید برای حل مسایل بینالمللی مسالمتآمیز عمل کند، اما اکنون رژیم اسلامی بهصورت "غیرقانونی و مجرمانه" در حال تهدید یک آبراه بینالمللی و حمله به کشتیهای تجاری است. روبیو اظهار داشت که اگر سازمان ملل نتواند در این موضوع مداخله کند، "فایده سیستم سازمان ملل چیست" را نمیداند.
Anonymous Submissionری, تهران

@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: ط⚡🇺🇸🇺🇳🦀مارکو روبیو: اگر سازمان ملل نتواند مقابل اقدامات رژیم تروریستی جمهوری اسلامی در تنگه هرمز بایستد، اساساً چه فایدهای دارد؟/وزیر خارجه آمریکا با انتقاد شدید از عملکرد سازمان ملل گفت این نها
0
منبع:x.com