یک سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرده است که عملیات «پروژه آزادی» در تنگه هرمز، یک مأموریت موقتی با هدف ایجاد کریدور و چتر امنیتی بر فراز این آبراه است که تاکنون مالکان کشتیها و شرکتهای بیمه واکنش مثبتی نشان دادهاند.
Anonymous Submissionری, تهران
@اتاق خبر منوتو: یک سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرده است که عملیات «پروژه آزادی» در تنگه هرمز، یک مأموریت «موقتی» است که با هدف ایجاد «کریدور امن» و «چتر امنیتی» بر فراز این آبراه اجرا میشود. او به ال
0
منبع:x.com