جمهوری اسلامی سازوکار جدید برای مدیریت عبور کشتیها از تنگه هرمز ایجاد کرده است. بر اساس گزارش پرستیوی، کشتیهای عابر باید ایمیلی از «مرجع تنگه خلیج فارس» دریافت کرده و مجوز عبور را دریافت نمایند.
Anonymous Submissionری, تهران

@اتاق خبر منوتو: رسانههای حکومتی گزارش دادند جمهوری اسلامی سازوکار جدیدی برای مدیریت عبور کشتیها از تنگه هرمز ایجاد کرده است. بر اساس گزارش پرستیوی، تمامی کشتیهایی که قصد عبور از این آبراه راهبردی را دارند، ایمی
0
منبع:x.com