وینستون پیترز، وزیر امور خارجه نیوزیلند، سهشنبه در حساب ایکس خود انتشار داد که نیوزیلند حملات اخیر ایران به امارات متحده عربی را محکوم میکند و اقدامات ایران را نقض آتشبس میداند. او تأکید کرد که ایران باید به تعهدات خود در قبال آتشبس پایبند بماند و به روند مذاکرات صلح کمک کند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: وینستون پیترز، وزیر امور خارجه نیوزیلند، سهشنبه با انتشار پستی در حساب ایکس خود نوشت: «نیوزیلند حملات اخیر جمهوری اسلامی به امارات متحده عربی را محکوم میکند. اقدامات حکومت ایران نقض آتشبس است و به
0
منبع:x.com