یک نفتکش به نام «الپیس» که در بندر بوشهر بارگیری کرده بود و تحت مدیریت یک شرکت مالزیایی وابسته به ناوگان پنهان قرار داشت، از طریق تنگه هرمز عبور کرد. این کشتی پیشتر توسط ایالات متحده تحریم شده بود و عبور آن به عنوان یکی از نخستین آزمونهای انسداد دریایی آمریکا ارزیابی شده است.
Anonymous Submissionبوشهر, بوشهر

@اتاق خبر منوتو: یک نفتکش وابسته به ناوگان پنهان که در یکی از بنادر ایران بارگیری کرده بود، بر اساس دادههای رهگیری از تنگه هرمز عبور کرد، رخدادی که به عنوان یکی از نخستین آزمونهای انسداد دریایی آمریکا ارزیابی شده اس
0
منبع:x.com