دونالد ترامپ، رییسجمهوری آمریکا، اعلام کرد که واشینگتن در حال مذاکره با تهران است و انتظار دارد تهران تنگه هرمز را باز کند.
Anonymous Submission

@ايران اينترنشنال: دونالد ترامپ، رییسجمهوری آمریکا، گفت واشینگتن در حال مذاکره با تهران است. او افزود «اگر بتوانیم به نتیجهای برسیم عالی میشود» و تاکید کرد: «آنها باید تنگه هرمز را باز کنند.»
0
منبع:x.com