سپاه پاسداران در پیامی منسوب به مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، کارکنان شرکت‌های صنعتی در کشورهای منطقه که سهامدار آمریکایی دارند یا با اسرائیل هم‌پیمان هستند، را ملزم به فرار از محل کار خود کرد. این هشدارها پس از حملات آمریکا و اسرائیل به تاسیسات صنعتی و هسته‌ای در ایران در روز جمعه مطرح شدند.

Anonymous Submission
@ايران اينترنشنال: سپاه پاسداران هشدار داد کارکنان شرکت‌های صنعتی در کشورهای منطقه که «سهامدار آمریکایی دارند یا با اسرائیل هم‌پیمان هستند»، باید فورا محل کار خود را ترک کنند.

در پیامی منسوب به مجید موسوی، فرمانده نیرو

@ايران اينترنشنال: سپاه پاسداران هشدار داد کارکنان شرکت‌های صنعتی در کشورهای منطقه که «سهامدار آمریکایی دارند یا با اسرائیل هم‌پیمان هستند»، باید فورا محل کار خود را ترک کنند. در پیامی منسوب به مجید موسوی، فرمانده نیرو

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط

@RadioFarda‌|‌راديو فردا: 🔸دونالد ترامپ، با یادآوری این‌که در دورهٔ ۶۰ روزه آتش‌بس کنونی عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نخواهد شد، گفت پس از پایان این دوره نیز عوارضی اعمال نخواهد شد، مگر آن‌که توافق نهایی نشود و ایالات
واکنش‌های بین‌المللی

@RadioFarda‌|‌راديو فردا: 🔸دونالد ترامپ، با یادآوری این‌که در دورهٔ ۶۰ روزه آتش‌بس کنونی عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نخواهد شد، گفت پس از پایان این دوره نیز عوارضی اعمال نخواهد شد، مگر آن‌که توافق نهایی نشود و ایالات

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در تروث‌سوشال نوشت: «در طول دوره آتش‌بس، به مدت ۶۰ روز هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت، و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ‌گونه عوارضی وجود نخواهد داشت،
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در تروث‌سوشال نوشت: «در طول دوره آتش‌بس، به مدت ۶۰ روز هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت، و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ‌گونه عوارضی وجود نخواهد داشت،

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گزارش داد که حکومت ایران کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد.

سخنگوی سنتکام افزود که تردد در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گزارش داد که حکومت ایران کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد. سخنگوی سنتکام افزود که تردد در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در دستورالعملی خطاب به رسانه‌ها اعلام کرد در پوشش اخبار و تحلیل‌ها از القای دوگانه «میدان و دیپلماسی» و روایت اختلاف میان این دو حوزه پرهیز شود. 

در این دستورالعمل
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی در دستورالعملی خطاب به رسانه‌ها اعلام کرد در پوشش اخبار و تحلیل‌ها از القای دوگانه «میدان و دیپلماسی» و روایت اختلاف میان این دو حوزه پرهیز شود. در این دستورالعمل

0
ادامه مطلب