غلامحسین محسنی اژهای، رییس قوه قضاییه ایران، اعلام کرد که دشمنان باید مجازات و تعقیب شوند و حق ملت ایران در داخل و خارج کشور با تمام تلاشها استیفای شود.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: غلامحسین محسنی اژهای، رییس قوه قضاییه گفت: «دشمنان باید غرامت جنگی بپردازند، ️نباید دشمن را رها کرد، باید گریبانش را گرفت و مجازاتش کرد.» او افزود: «در استیفای حق ملت ایران در داخل و خارج از کشور بای
0
منبع:x.com