وزیر خزانهداری آمریکا در گفتگویی با فاکسنیوز گفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی فسادی است و سالها از مردم ایران دزدی کردهاند. او افزود که آمریکا در حال خفه کردن رژیم ایران است و فشارهای اقتصادی از سراسر دولت آمریکا ادامه مییابد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: وزیر خزانهداری آمریکا به فاکسنیوز گفت: «سپاه نهادی فاسد است. آنها سالهاست از مردم ایران دزدی کردهاند.» او افزود: «در ۱۲ ماه گذشته در حال دویدن در یک ماراتن بودیم و حالا به سمت خط پایان میدویم. م
0
منبع:x.com