نفتکش پاکستانی «شالامار»، پس از بارگیری حدود ۴۵۰هزار بشکه نفت خام از امارات، شامگاه پنجشنبه ۲۷ فروردین موفقیتآمیز عبور از تنگه هرمز را از دست میدهد و به سمت بندر کراچی حرکت میکند؛ این اولین مورد شناختهشده از عبور موفق کشتیهای نفتی از این منطقه پس از محدودیتهای جدید ایالات متحده است.
Anonymous Submissionری, تهران
@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: ⚡🇵🇰🇦🇪🇺🇸نفتکش پاکستانی نخستین عبور موفق از تنگه هرمز پس از محاصره آمریکا/نفتکش «شالامار» پس از بارگیری حدود ۴۵۰هزار بشکه نفت خام از امارات شامگاه پنجشنبه ۲۷فروردین وارد دریای عمان شد و مقصد خود ر
0
منبع:x.com