محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی، گفت که هیچ کشوری بدون اجازه ایران نمی‌تواند از تنگه هرمز عبور کند و افزود که تجاوز دشمن باعث مواجهه با عرصه‌ها و ابزارهای جدید در جنگ خواهد شد.

Anonymous Submissionری, تهران
@ايران اينترنشنال: محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی گفت: «چه دوست، چه دشمن بدون اجازه ما نمی‌توانند از تنگه هرمز عبور کنند.»

او افزود: «اگر دشمن اشتباه کند و دست به تجاوز بزند، با عرصه‌ها و ابزارهای جدیدی در ج

@ايران اينترنشنال: محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی گفت: «چه دوست، چه دشمن بدون اجازه ما نمی‌توانند از تنگه هرمز عبور کنند.» او افزود: «اگر دشمن اشتباه کند و دست به تجاوز بزند، با عرصه‌ها و ابزارهای جدیدی در ج

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط