سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد که تردد شناورها در تنگه هرمز در حال افزایش است و هشدارها درباره وجود مینهای دریایی و احتمال اختلال در ناوبری همچنان برقرار است. سطح تهدید در دریای عمان و خلیج فارس متوسط ارزیابی شده و مواردی از اختلال در سیستمهای ردیابی گزارش شده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: سازمان عملیات تجارت دریایی بریتانیا اعلام کرد تردد شناورها در تنگه هرمز در حال افزایش است. با این حال این سازمان افزود که هشدارها درباره وجود مینهای دریایی و احتمال اختلال در ناوبری همچنان برقرار اس
0
منبع:x.com