محمود نبویان، نماینده مجلس، در روز شنبه درباره وضعیت تنگه هرمز گفت که با افسانهسرایی و هالیوودبازی، تنگه هرمز باز نخواهد شد و در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس افزود که جهان مدیریت جدیدی در این منطقه تجربه خواهد کرد.
Anonymous Submissionفسا, فارس

@ايران اينترنشنال: محمود نبویان، نماینده مجلس، روز شنبه درباره وضعیت تنگه هرمز گفت: «سران سیاسی و اقتصادی دنیا بدانند با افسانهسرایی و هالیوودبازی، تنگه هرمز باز نخواهد شد.» او همچنین در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت
0
منبع:x.com