والاستریت ژورنال گزارش داد که ایران از نفتکشهای عبور کننده از تنگه هرمز درخواست پرداخت عوارضی معادل یک دلار به ازای هر بشکه نفت و این پرداختها باید بهصورت ارز دیجیتال انجام شود.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@اتاق خبر منوتو: والاستریت ژورنال گزارش داد ایران از نفتکشهایی که از تنگه هرمز عبور میکنند، درخواست پرداخت عوارضی معادل یک دلار به ازای هر بشکه نفت کرده است. به گفته منابع، این پرداختها باید بهصورت ارز دیجیتال ان
0
منبع:x.com