عباس عراقچی، معاون وزارت امور خارجه ایران، در دوشنبه اعلام کرد که ایران در مذاکرات بالاترین سطحی با ایالات متحده برای پایان دادن به جنگ وارد گفتوگو شده است، اما مواجه با «زیادهخواهی و تهدیدات» آمریکا است.
Anonymous Submissionاهر, آذربایجان شرقی

@RadioFarda|راديو فردا: عباس عراقچی بامداد دوشنبه اعلام کرد ایران در مذاکراتی که به گفته او «در بالاترین سطح طی ۴۷ سال گذشته» برگزار شده، با «حسن نیت» وارد گفتوگو با ایالات متحده شده تا به جنگ پایان دهد. او افزود که در حال
0
منبع:x.com