جمهوری اسلامی ایران از نفتکشها خواسته است برای عبور از تنگه هرمز، به ازای هر بشکه نفت یک دلار عوارض ترانزیت پرداخت کنند و این مبالغ باید بهصورت ارز دیجیتال پرداخت شوند. والاستریت ژورنال این اقدام را نشانه گسترش صنعت ارز دیجیتال در ایران دانست و گزارش داده که بانک مرکزی جمهوری اسلامی حداقل ۵۰۷ میلیون دلار رمزارز تتر خریداری کرده است.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@ايران اينترنشنال: روزنامه والاستریت ژورنال گزارش داد جمهوری اسلامی از نفتکشها خواسته است برای عبور از تنگه هرمز، به ازای هر بشکه نفت یک دلار عوارض ترانزیت پرداخت کنند. بر اساس این گزارش، تهران تاکید کرده این مبالغ ب
0
منبع:x.com