فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرده است که ناوهای موشکانداز نیروی دریایی آمریکا پس از عبور از تنگه هرمز در خلیج فارس مستقر شدهاند تا در عملیات «پروژه آزادی» که شامل حفاظت از کشتیهای تجاری است، به کار گرفته شوند.
Anonymous Submissionری, تهران

@اتاق خبر منوتو: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرده ناوهای موشکانداز نیروی دریایی این کشور پس از عبور از تنگه هرمز، در خلیج فارس مستقر شدهاند تا از عملیات موسوم به «پروژه آزادی» پشتیبانی کنند. به گفته
0
منبع:x.com