عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، در حساب کاربری ایکس خود اعلام کرد که عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز بهطور کامل آزاد است و باید در مسیر هماهنگشده سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.
Anonymous Submissionری, تهران

@ایران وایر: عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، با انتشار پیامی در حساب کاربری ایکس خود اعلام کرد: «در پی اعلام آتشبس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتش
0
منبع:x.com