مسعود پزشکیان، رییس دولت جمهوری اسلامی ایران، در پیامی در شبکه ایکس در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ (۲۱ آوریل ۲۰۲۶ میلادی) ادعا کرد که آمریکا «خواهان تسلیم ایران» است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ایران وایر: در حالی که گزارشهای ضد و نقیضی درباره امکان برگزاری دور تازه مذاکرات ایران و آمریکا در پاکستان منتشر شده است، مسعود پزشکیان در پیامی در شبکه ایکس مدعی شد که آمریکا «خواهان تسلیم ایران» است. رییس دول
0
منبع:x.com