سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد که به دلیل «بدعهدی آمریکا» و ادامه محاصره دریایی، کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و حال حاضر تحت کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد به دلیل «بدعهدی آمریکا» و ادامه محاصره دریایی، کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد. قرارگاه خاتمالا
0
منبع:x.com