فاتح بیرول، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی، شرایط کنونی را «بزرگترین تهدید برای امنیت انرژی» در طول تاریخ توصیف کرد، زیرا پس از آغاز جنگ میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا و اسرائیل، تردد کشتیها از تنگه هرمز مسدود شده است و هیچ راهحلی برای رفع این بحران پیشنهاد نشده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: فاتح بیرول، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی، شرایط کنونی را «بزرگترین تهدید برای امنیت انرژی» در طول تاریخ توصیف کرد. گفتنی است پس از آغاز جنگ میان جمهوری اسلامی و آمریکا و اسرائیل، تردد کشتیها از تن
0
منبع:x.com