یک شهروند به ایراناینترنشنال پیام داد و یک ویدیو از حمله به دکل مخابراتی کنار برج میلاد تهران پیش از آتشبس ارسال کرد و اظهار داشت که دولت جمهوری اسلامی نتوانسته برق این برج را تامین کند.
Anonymous Submissionتهران, تهران

@ايران اينترنشنال: شهروندی با ارسال ویدیویی به ایراناینترنشنال، از حمله به دکل مخابراتی کنار برج میلاد تهران پیش از آتشبس خبر میدهد و میگوید جمهوری اسلامی حتی نمیتواند برق این برج را تامین کند. پیشتر، عباس علیآب
0
منبع:x.com