شرکت ردیابی دریایی کپلر اعلام کرد که برای نخستین بار پس از بسته شدن تنگه هرمز در اوایل مارس، کشتی «مبرز» تحت مدیریت شرکت ادنوک امارات با ۱۳۲۸۹۰ متر مکعب گاز طبیعی مایع موفق به عبور از تنگه هرمز و ورود به خلیج فارس و خروج از آن شده است. کشتی مذکور پس از خاموش کردن سامانه رهیاب خود در پایان مارس، روز گذشته موقعیت خود در سواحل هند را اعلام کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@🇮🇷LiveIranNews🇮🇱: ⚡🇦🇪🇮🇳🇺🇸🦀کپلر: اولین کشتی حامل گاز مایع پس از بستن تنگه هرمز از خلیج فارس خارج شد/شرکت ردیابی دریایی کپلر اعلام کرد برای نخستین بار از زمان بسته شدن تنگه هرمز در اوایل ماه مارس، یک کشتی حامل گاز
0
منبع:x.com