نشریه اکونومیست گزارش داد که اگر ایران بتواند به دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز ادامه دهد، سالانه میلیاردها دلار درآمد خواهد داشت. نشریه افزود که رژیم ایران از کنترل جدید خود بر تنگه هرمز برای دریافت عوارض استفاده می‌کند و تعداد کشتی‌های عبوری از آن تنگه از زمان آتش‌بس کم شده است.

Anonymous Submissionری, تهران
@ايران اينترنشنال: نشریه اکونومیست در گزارشی نوشت: «اگر ایران بتواند به دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز ادامه دهد، سالانه میلیاردها دلار درآمد خواهد داشت.» 
اکونومیست افزود: «رژیم ملایان از کنترل جدید خود بر

@ايران اينترنشنال: نشریه اکونومیست در گزارشی نوشت: «اگر ایران بتواند به دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز ادامه دهد، سالانه میلیاردها دلار درآمد خواهد داشت.» اکونومیست افزود: «رژیم ملایان از کنترل جدید خود بر

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط

@ايران اينترنشنال: مراد ویسی، تحلیل‌گر ارشد ایران‌اینترنشنال، گفت: «جمهوری اسلامی اهمیت تفاهم‌نامه باآمریکا را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد و مسئولیتش را به گردن پزشکیان می‌اندازد، چون نگران موضوع مهم‌تری در پیش رو است. طی حدود
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: مراد ویسی، تحلیل‌گر ارشد ایران‌اینترنشنال، گفت: «جمهوری اسلامی اهمیت تفاهم‌نامه باآمریکا را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد و مسئولیتش را به گردن پزشکیان می‌اندازد، چون نگران موضوع مهم‌تری در پیش رو است. طی حدود

0
ادامه مطلب
@RadioFarda‌|‌راديو فردا: 🔸دونالد ترامپ، با یادآوری این‌که در دورهٔ ۶۰ روزه آتش‌بس کنونی عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نخواهد شد، گفت پس از پایان این دوره نیز عوارضی اعمال نخواهد شد، مگر آن‌که توافق نهایی نشود و ایالات
واکنش‌های بین‌المللی

@RadioFarda‌|‌راديو فردا: 🔸دونالد ترامپ، با یادآوری این‌که در دورهٔ ۶۰ روزه آتش‌بس کنونی عوارضی برای عبور از تنگه هرمز دریافت نخواهد شد، گفت پس از پایان این دوره نیز عوارضی اعمال نخواهد شد، مگر آن‌که توافق نهایی نشود و ایالات

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در تروث‌سوشال نوشت: «در طول دوره آتش‌بس، به مدت ۶۰ روز هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت، و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ‌گونه عوارضی وجود نخواهد داشت،
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در تروث‌سوشال نوشت: «در طول دوره آتش‌بس، به مدت ۶۰ روز هیچ‌گونه عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت، و پس از پایان دوره ۶۰ روزه نیز هیچ‌گونه عوارضی وجود نخواهد داشت،

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گزارش داد که حکومت ایران کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد.

سخنگوی سنتکام افزود که تردد در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گزارش داد که حکومت ایران کنترل تنگه هرمز را در اختیار ندارد. سخنگوی سنتکام افزود که تردد در تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیروهای

0
ادامه مطلب