نشریه اکونومیست گزارش داد که اگر ایران بتواند به دریافت عوارض از کشتیهای عبوری از تنگه هرمز ادامه دهد، سالانه میلیاردها دلار درآمد خواهد داشت. نشریه افزود که رژیم ایران از کنترل جدید خود بر تنگه هرمز برای دریافت عوارض استفاده میکند و تعداد کشتیهای عبوری از آن تنگه از زمان آتشبس کم شده است.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: نشریه اکونومیست در گزارشی نوشت: «اگر ایران بتواند به دریافت عوارض از کشتیهای عبوری از تنگه هرمز ادامه دهد، سالانه میلیاردها دلار درآمد خواهد داشت.» اکونومیست افزود: «رژیم ملایان از کنترل جدید خود بر
0
منبع:x.com