کویت و امارات متحده عربی اعلام کردند که چند ساعت پس از پذیرش آتشبس همچنان در حال مقابله با حملات موشکی و پهپادی از سوی جمهوری اسلامی ایران هستند. وزارت دفاع امارات در بیانیهای صادر شده در چهارشنبه ۱۹ فروردین اعلام کرد که دفاع هوایی امارات در حال مقابله با این حملات است.
