مارکو روبیو، وزیر خارجه ایالات متحده، در نشست خبری کاخ سفید اعلام کرد که حکومت ایران کشتیهای عبور کننده از تنگه هرمز را گروگان گرفته و جان خدمه و نیروهای مستقر در این کشتیها را به خطر میاندازد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مارکو روبیو، وزیر خارجه ایالات متحده، در نشست خبری کاخ سفید اعلام کرد: «حکومت ایران همانطور که مردم خود را میکشد، کشتیها در تنگه هرمز را نیز گروگان گرفته و جان خدمه و نیروهای مستقر در این کشتیها ر
0
منبع:x.com