مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۶ اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ اجازهای برای دریافت عوارض یا هزینههای عبور از تنگه هرمز در چارچوب هیچ توافق نهایی با واشینگتن نخواهد داشت و افزود که نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی همچنان در حال شلیک موشکی هستند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، گفت جمهوری اسلامی در چارچوب هیچ توافق نهایی با واشینگتن اجازه دریافت عوارض یا هزینه عبور از تنگه هرمز را نخواهد داشت. او تاکید کرد وضع چنین هزینهای در یک آبراه بینالم
0
منبع:x.com