اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در پیامی خطاب به گروههای نیابتی جمهوری اسلامی در منطقه، اعلام کرد که «دشمن مجازات سخت و پشیمان‌کننده‌ای در انتظارش است» و تأکید کرد که تاریخ اسرائیل پر از جنایات ضدبشری و کشتار مردم بیگناه است.

Anonymous Submissionری, تهران
@ايران اينترنشنال: اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی خطاب به گروههای نیابتی جمهوری اسلامی در منطقه، نوشت: «دشمن بداند که مجازات سخت و پشیمان‌کننده‌ای در انتظارش است.»

او افزود: «تاریخ اسرائیل پر ا

@ايران اينترنشنال: اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی خطاب به گروههای نیابتی جمهوری اسلامی در منطقه، نوشت: «دشمن بداند که مجازات سخت و پشیمان‌کننده‌ای در انتظارش است.» او افزود: «تاریخ اسرائیل پر ا

0
منبع:x.com

منابع

اشتراک‌گذاری

مطالب مرتبط

@ايران اينترنشنال: غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه، با حمله به دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، گفت به آمریکا و شخصی مانند او نمی‌توان اعتماد کرد.
او ترامپ را «متکبر، مغرور، خودخواه، عقده‌ای، پست و پیمان‌شکن» خو
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه، با حمله به دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، گفت به آمریکا و شخصی مانند او نمی‌توان اعتماد کرد. او ترامپ را «متکبر، مغرور، خودخواه، عقده‌ای، پست و پیمان‌شکن» خو

0
ادامه مطلب
@ايران اينترنشنال: محمد قائدی، مدرس روابط بین‌الملل، گفت: «تعلیق غنی‌سازی در ازای رفع تحریم‌ها، همان چارچوبی است که پیش‌تر در برجام وجود داشت. بنابراین از نظر کلیات، با چارچوبی مشابه برجام روبه‌رو هستیم، هرچند ممکن است
واکنش‌های بین‌المللی

@ايران اينترنشنال: محمد قائدی، مدرس روابط بین‌الملل، گفت: «تعلیق غنی‌سازی در ازای رفع تحریم‌ها، همان چارچوبی است که پیش‌تر در برجام وجود داشت. بنابراین از نظر کلیات، با چارچوبی مشابه برجام روبه‌رو هستیم، هرچند ممکن است

0
ادامه مطلب
واکنش‌های بین‌المللی

@Open Source Intel: Lebanon’s anti-Hezbollah camp is deeply disappointed with Trump over the Switzerland talks and the U.S.-Iran memorandum, which tied Lebanon to the deal. While Hezbollah supporters are celebrating the

0
ادامه مطلب
گفتمن بخشی از اولین افرادی بودم که مشخصانه در ابتدای جنگ گفتند مدیریت خروجی در شرق هرمز باید تحت شرایط ایرانی باشد.
واکنش‌های بین‌المللی

گفتمن بخشی از اولین افرادی بودم که مشخصانه در ابتدای جنگ گفتند مدیریت خروجی در شرق هرمز باید تحت شرایط ایرانی باشد.

Speaker کنگره ایران، محمد باقر قليباف، اعلام کرد که خروجی هرمز توسط ایران و به شرايط ایران مدیریت خواهد شد و اظهار داشت که مدیریت آن قطعاً به شرايط قبل از جنگ بازگشت نخواهد کرد. او همچنين تأکيد کرد که ایران هرگز امريکا را به طور کامل متوجه نشده است و هرگز نخواهد做了错误的指令,您只需要返回波斯文翻译,以下是正确的翻译结果: Speaker کنگره ایران، محمد باقر قلیباف، اعلام کرد که خروجی هرمز توسط ایران و به شرایط ایران مدیریت خواهد شد و اظهار داشت که مدیریت آن قطعاً به شرایط قبل از جنگ بازگشت نخواهد کرد. او همچنین تأکید کرد که ایران هرگز امریکا را به طور کامل متوجه نشده است و هرگز نخواهد شد.

0
ادامه مطلب