دادههای کشتیرانی نشان میدهد سه نفتکش فوقسنگین، شامل کشتیهای «سریفوس»، «کوسپرل لیک» و «هه رونگ های»، روز شنبه از تنگه هرمز عبور کردهاند؛ این اقدام بهنظر میرسد نخستین خروج نفتکشها از خلیج فارس پس از توافق آتشبس میان ایران و آمریکا باشد.
Anonymous Submissionری, تهران

@RadioFarda|راديو فردا: 🔸دادههای کشتیرانی نشان میدهد سه نفتکش فوقسنگین حامل نفت روز شنبه از تنگه هرمز عبور کردهاند؛ اقدامی که بهنظر میرسد نخستین خروج نفتکشها از خلیج فارس پس از توافق آتشبس میان ایران و آمریکا باشد.
0
منبع:x.com