سنتکام اعلام کرده است که نیروهای آمریکایی امروز عملیات پاکسازی مین در تنگه هرمز آغاز کردهاند، که با مشارکت دو ناوشکن نیروی دریایی آمریکا از جمله ناوشکنهای موشکانداز فرانک ای. پترسون و یواساس مایکل مورفی انجام میشود.
Anonymous Submissionری, تهران

@اتاق خبر منوتو: سنتکام؛ فرماندهی مرکزی ایالات متحده اعلام کرد نیروهای آمریکایی امروز عملیات پاکسازی مین در تنگه هرمز را آغاز کردهاند. این عملیات با مشارکت دو ناوشکن نیروی دریایی آمریکا انجام میشود. بر پایه این اعلا
0
منبع:x.com