روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت، خبرگزاری تسنیم اطلاعیه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد که نیروی دریایی ایران از ورود ناوشکنهای آمریکایی به محدوده تنگه هرمز ممانعت کرده است؛ در حالی که خبرگزاری فارس از اصابت دو موشک به یک ناوچه آمریکایی در نزدیکی جاسک خبر داد.
