چهارشنبه ۱۲ فروردین، در تهران منطقه ۲۲، ۱۰ بمب سنگین از هوافضا بر روی مأموران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انفجار یافتند.
Anonymous Submission

@مملکته: تهران منطقه ۲۲ چهارشنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۷:۰۲ هوافضا سپاه رو با خاک یکسان کردن. ۱۰ تایی بمب سنگین بود
0
منبع:x.com