رویترز چهارشنبه ۱۲ فروردین به گزارش داد که جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، تا روز سهشنبه با میانجیهای پاکستانی در ارتباط بوده و پیامی را منتقل کرده که در صورت برآوردهشدن خواستههای آمریکا، آتشبس را پذیرفته و هشدار داده که عدم توافق تهران باعث افزایش فشار بر زیرساختهای ایران خواهد شد.
Anonymous Submission

@RadioFarda|راديو فردا: 🔸 خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۱۲ فروردین به نقل از یک «منبع آگاه» گزارش داد که جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، تا روز سهشنبه با میانجیهای پاکستانی در ارتباط با جنگ ایران در ارتباط بوده است 🔸
0
منبع:x.com