مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، در شبکه ایکس اعلام کرد که فلج کردن شبکههای راداری و لجستیک آمریکا در منطقه و تلفاتگیری از آنها ادامه دارد و آمریکا چارهای جز دور شدن از مرزهای ایران ندارد. او افزود که این اقدامات با لشههای آواکسها، سوخترسانها و سولههای تخریبشده آمریکایی مشخص شدهاند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، در شبکه ایکس نوشت: «فلج کردن شبکه راداری، لجستیک و تلفاتگیری از آمریکا در منطقه ادامه دارد و با اشراف اطلاعاتی و ضربات ایران، آمریکا چارهای جز دور شد
0
منبع:x.com