محمد اکبرزاده، معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت که دولت، مجلس و نیروهای مسلح ایران اتفاق نظر دارند که یک رژیم حقوقی جدید برای تنگه هرمز تعیین شود و از آن به بعد کنترل کشتیها و صادرات نفت را خود ایران خواهد گرفت. او همچنین اعلام کرد که تهدیدات خارجی توسط موشکهای ایران به نظام حاکم بر تنگه هرمز برگشت.
