شاهزاده رضا پهلوی در پیامی به مردم ایران گفت که رهبران و فرماندهان جمهوری اسلامی از دست دادهاند و به مذاکرات برای تسلیم کامل کشانده شدهاند. او همچنین اعلام کرد که ملت ایران باید ضربه نهایی را به رژیم ضعیفشده وارد کند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: شاهزاده رضا پهلوی در پیامی خطاب به مردم ایران گفت: «آنها که مدعی بودند هرگز تن به آتشبس نمیدهند، امروز هم رهبر و فرماندهانشان را از دست دادهاند، هم جنگ را باختهاند، هم آتشبس را پذیرفتهاند و هم
0
منبع:x.com