نفتکش تحریمشده آمریکا "ریچ استاری" (پیشتر "FULL STAR") پس از محاصرهای توسط نیروهای آمریکا، دوباره از تنگه هرمز عبور کرده و در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوبغربی جزیره لارک در دریای عمان مشاهده شده است.
مطالب مرتبط
@ايران اينترنشنال: مسعود پزشکیان گفت: «به عنوان یک مسلمان نمیپذیرم کشور ما از کشورهایی که ادعای مسلمانی ندارند عقبتر باشد.» او افزود: «هم در سران قوا، هم در شورایعالی امنیت ملی و هم در مجموعه نظام، نگاه مشترکی وجود
@ايران اينترنشنال: کریس رایت، وزیر انرژی ایالات متحده، چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت خام در ۲۴ ساعت گذشته از تنگه هرمز عبور کرده است و نفتکشها همچنان در حال عبور از این آبراه کلیدی برای تامین انرژی خاور
چهارشنبه، کریس رایت، وزیر انرژی ایالات متحده، در مجمع جهانی انرژی رویترز در نیویورک اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت خام در ۲۴ ساعت گذشته از تنگه هرمز عبور کرده است و نفتکشها همچنان در حال عبور از این آبراه کلیدی هستند.
@ايران اينترنشنال: نوید محبی، تحلیلگر سیاسی، گفت: «دستکم درباره سه موضوع، شامل بازرسیهای آژانس، نحوه استفاده جمهوری اسلامی از منابع مالی آزادشده و همچنین مساله عوارض یا کنترل تنگه هرمز، همچنان میان مواضع تهران و واشی
نوید محبی، تحلیلگر سیاسی، گفت که تناقضهای قابل توجهی درباره سه موضوع بازرسیهای آژانس، استفاده از منابع مالی آزادشده و کنترل تنگه هرمز همچنان بین مواضع تهران و واشینگتن وجود دارد. او افزود که در حال حاضر مذاکرات برای هر دو طرف اهمیت زیادی دارند و آنها تلاش میکنند تصویر مطلوب خود را در برابر افکار عمومی داخل کشور حفظ کنند.
@✡︎𝐋𝐢𝐯𝐞𝐈𝐫𝐚𝐧𝐍𝐞𝐰𝐬🇮🇷🇮🇱: ⚡️🇺🇸🌊🦀جناب مارکو روبیو: وقتی میگوییم تنگهها باید باز باشند، یعنی کاملاً آزاد باشند/وزیر امور خارجه آمریکا تأکید کرد آبراههایی مانند تنگه هرمز، مسیرهای بینالمللی هستند و هیچ کشوری در جهان از در
وزیر امور خارجه آمریکا، جناب مارکو روبیو، تأکید کرد که تنگههایی مانند هرمز مسیرهای بینالمللی هستند و هیچ کشوری از دریافت عوارض برای عبور کشتیها از این تنگهها حمایت نمیکند. او گفت که پрезидент ترامپ این موضوع را به صراحت اعلام کرده است و تأکید دارد که آزادی کشتیرانی باید بدون محدودیت حفظ شود.