خبرگزاری صداوسیما به یادگیری از یک مقام نظامی اعلام کرده است که پس از آنجا که ارتش آمریکا یک نفتکش ایرانی را حمله کرد، یگانهای آمریکایی در تنگه هرمز زیر آتش موشکی ایران قرار گرفتند و پس از تجربه خسارت، از منطقه فرار کردند.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: خبرگزاری صداوسیما به نقل از یک مقام آگاه نظامی گزارش داد «به دنبال تعرض ارتش آمریکا به یک نفتکش ایرانی، یگانهای متعرض دشمن در محدوده تنگه هرمز زیر آتش موشکی جمهوری اسلامی قرار گرفتند که پس از تحمل خ
0
منبع:x.com