پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، در گفتگویی اعلام کرد که رژیم جدید ایران به دسترسی به تکنولوژی هستهای دست نخواهد یافت و با آمریکا برای آتشبس مذاکره کرده است. او اشاره کرد که این رژیم با درک قدرت نظامی آمریکا روبرو شده و تعاملات جدید با ایالات متحده را میپذیرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ايران اينترنشنال: پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، گفت: «این رژیم جدید در ایران میداند که هرگز به بمب هستهای دست نخواهد یافت یا حتی توان رسیدن به آن را هم نخواهد داشت. اگر به فهرست مقامهای کشتهشده ایران نگاه کنید، مشخص ا
0
منبع:x.com