محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و رییس تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی، ایالات متحده و متحدانش را در شبکه اجتماعی ایکس به «نقض آتشبس» و تهدید امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز متهم کرد.
Anonymous Submissionری, تهران

@ایران وایر: «محمدباقر قالیباف»، رئیس مجلس و رییس تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی، ایالات متحده و متحدانش را به «نقض آتشبس» و به خطر انداختن امنیت کشتیرانی در تنگه هرمز متهم کرد. او در پیامی که در حساب کاربریاش د
0
منبع:x.com